Мапа сайту - Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Деражнянської міської ради Хмельницької області
- Головна
-
Новини
- Місяць ментального здоров"я
- 2 квітня - Всесвітній день поширення інформації про аутизм
- Зустріч зі здобувачами освіти 11-го класу 21 березня 2025 року
- 21 березня Міжнародний день людей із синдромом Дауна
- Онлайн - семінар 19.03.2025 року
- МІФИ ПРО ІНКЛЮЗІЮ: розвінчуємо стереотипи!
- Чи готова дитина шестирічного віку до навчання в школі?
- Матеріали щодо адаптації дитини до дошкільного закладу освіти
- Роз’яснення як працює команда психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами
- Роз’яснення, що таке інклюзивне навчання
-
Фотогалерея
- Наші шановні гості
- Наші будні
- Робочий візит до Лозівського ліцею
- Виїзд у Вовковинецьку громаду
- Засідання команд супроводу з закладах ЗЗСО та ЗДО (де є інклюзія та діти з ООП)
- Семінар-практикум, Кам‘янець-Подільська спецшкола
- Робоча нарада. Мультидисциплінарні команди раннього втручання.
- Лише Разом ми сила!
- Контакти
- Законодавча база
- Інформація про керівника та працівників
- Відомості про установу
- Завдання установи
-
Батькам
- Важливо!
- Істерики у дітей
- Як допомогти дитині перебороти негативні думки
- Техніка "Закінчи речення"
- ОСОБЛИВОСТІ НАВАНТАЖЕННЯ ДІТЕЙ З ООП НА ЗАНЯТТЯХ
- Тверда їжа та мовлення. Зв'язок.
- Емоційний розвиток дитини
- Чому маленькі діти завжди говорять «ні»?
- Вплив взаємин з батьками на розвиток дітей
- НАВИЧКИ КОНСТРУКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ В СІМ'Ї ДЕ Є ДИТИНА З ООП
- Як допомогти дітям навчитися відповідально використовувати сучасні технології?
- ПОРУШЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ З РАС СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Тематичні весняні вирізалки для малечі на тему "Комахи"
- Це варто пам"ятати!
- Вчимося будувати логічні ланцюжки
- 5 кроків до спільної гри
- Як дитині впоратися з нічними страхами?
- Чи готова дитина шестирічного віку до навчання в школі?
- Важливість прив"язаності та її типи
- Про толерантне ставлення з дитинства
-
Сторінка фахівців
- Сторінка логопеда
- Сторінка дефектолога
-
Сторінка психолога
- Психологічна скарбничка
- Дошка-балансир
- КОРЕКЦІЙНО - РОЗВИТКОВІ ЗАНЯТТЯ
- ''Додумування за інших: пастка розуму, що руйнує довіру"
- Техніка роботи з емоціями «7-П»
- Когнітивний трикутник: як працює ваш мозок?
- Про ефект "мертвої матері"...
- Практика STOPP: робота з інтенсивними емоціями
- Чотири типи інтелекту
- Використання фізкультхвилинок в інклюзивному класі
- Прихильність
- Вікарна травма
- Тривога чи панічні атаки?
- Конструктор емоцій
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ ТА ПЕДАГОГІВ ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТКАМИ ООП
- ЯК ПЕДАГОГАМ ОРГАНІЗУВАТИ ВЗАЄМОДІЮ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП
- ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ УЧНЯМ З ООП ТА ПРОБЛЕМНОЮ ПОВЕДІНКОЮ
- Рекомендації щодо розвитку когнітивної сфери дитини з порушенням слуху
- Чому дитина швидко забуває новий матеріал?
- “Люди дощу” або що ви знаєте про аутизм?
- РОЗВИВАЄМО ДРІБНУ МОТОРИКУ. ҐУДЗИКИ – НЕЗВИЧАЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ІГОР
- Особливості організації навчального процесу дітей з порушенням зору
- Cенсорні ігри для корекційної роботи з дитиною з РАС
- ОРІЄНТАЦІЯ У ПРОСТОРІ
- Ігри з сортерами